For stressramte

Til dig som er stressramt

Hos Yoga med vinger har vi særlig ekspertise i streshåndtering

Når stress for alvor rammer kroppen, bliver du konfronteret med et hav af symptomer såsom søvnløshed, myldertanker, hjertebanken, generel uro, svimmelhed, anspændthed, apati, hyperaktivitet, udmattelse osv. Disse symptomer varierer fra person til person, fra dag til dag, fra morgen til aften.

Du kan opleve, at du er ved at miste forstanden, fordi symptomerne er både modsatrettede, varierende og helt utilregnelige. Men det er en del af stressens natur – du er ikke ved at blive tosset, du er bare blevet presset for hårdt alt for længe og din krop kalder på ro.

Hos Yoga med vinger kan du gå til blid hathayoga, restorativ yoga, enetimer, meditation, få NADA (øreakupunktur) og massage. Uanset hvad du vælger anbefaler vi, at du fortæller os, at du lider af stress – det gør det nemmer for os at støtte dig i din proces.

 

Yoga

twist

Blid yoga beroliger dit nervesystem, som er på overarbejde, når du er stresset. Ved at fokusere på kroppen vil dit sind også falde til ro.

Meditation

Ved at meditere lærer du stille og roligt at rumme dine tanker og følelser. Du lærer at forholde dig til dit sind på en ny måde – så du på sigt kan hjælpe dig selv ud af tankemylder og bekymringer.

NADA

En form for øreakupunktur som beroliger krop og tanker uden at du behøver præstere noget som helst. Du hviler med nålene i ørene i 45 minutter.

Massage

Massage er selv-omsorg, når det er bedst: Du skal bare møde op og tage imod. Du kan vælge en massage med fokus på de mest trængende kropsdele eller en afstressende helkropsmassage.

 

Intet af det vi tilbyder er et quick-fix, der ændrer på din situation fra den ene dag til den anden, men en mulighed for med tiden at mærke mere ro i kroppen og måske også i sindet. Det handler ikke om at flygte fra din vanskelige situation, men om at give krop og sind en velfortjent pause, hvorfra nyt mod og nye synsvinkler på situationen kan opstå.

Du er velkommen uanset, hvor du befinder dig i dit stressforløb – før, under eller efter eventuel sygemelding.
Se skemaet og tilmeld dig her.