Blid hathayoga

Blid hathayoga er yoga i roligt tempo. Vi laver øvelser, som ikke er fysisk svære/krævende, men som alligevel har en stor virkning på dit velbefindende.

Blid hathayoga passer til alle: Unge og gamle, stive og smidige, mænd og kvinder, nybegyndere og erfarne indenfor yoga. Blid hathayoga er skønt – også når du ikke har meget energi – når du ønsker at mærke dig selv/din krop, øge kroppens bevægelighed og livsenergi samt at finde ro i sindet.

Blid hathayoga og meditation
Tirsdag kl. 19.30

Denne time er blid hathayoga, efterfulgt af meditation og shavasana (afspænding). Efter yogaen (ca 40 min) bliver aftenens meditation forklaret, og vi mediterer sammen (15-25 min). Til sidst er der afsat lidt tid til spørgsmål og deling.

Hvis du aldrig har mediteret før, anbefaler vi, at du tilmelder dig meditationsholdet på 8 gange. Læs mere her.

Blid hathayoga og åndedræt
Fredag kl. 9.30

Noget af denne time vil blive brugt på simple åndedrætsøvelser. Det kan være først, midt eller sidst i timen lige inden shavasana.

Du bliver guidet til at trække vejret på særlige måder, der har til formål at berolige krop og sind, eller at øge fokus / løfte dit energiniveau.

Læs Hannas blogindlæg om åndedræt her.